Facebook per a comerciants

A finals de febrer vam realitzar una càpsula formativa per a l’Associació de Comerciants de Cerdanyola del Vallès dedicada a Facebook. Durant dos dies, gairebé una quinzena de participants, van descobrir com crear i gestionar una pàgina d’aquesta xarxa social.

El primer punt a tractar va ser diferenciar correctament un perfil d’una pàgina de Facebook remarcant la importància d’utilitzar la segona opció si es tracte d’una empresa, comerç o associació.

Sobretot, va ser una formació en la qual vam voler donar a conèixer les múltiples opcions que ens pot oferir una pàgina de Facebook en el nostre negoci. Partint sempre de la idea que crear una pàgina, en principi és una tasca senzilla, el treball important esdevé quan aquesta pàgina s’ha de gestionar amb contingut de valor (contingut que ofereix al seguidor informació del seu interès) i mantenir un calendari de publicacions evitant que la pàgina “mori” al cap de pocs mesos.

Mostrant exemples reals com restaurants i botigues del poble que ja han implantat la gestió activa de la seva pàgina de Facebook, l’objectiu principal de la formació va ser animar al comerciant a fer el pas cap al món digital, a través del qual podem potenciar la imatge del nostre negoci.